თამარ ჟორდანია

მუსიკა თერაპევტი

მუსიკა თერაპევტი

განათლება

19891999წწ. თბილისის № 1 კლსიკური გიმნაზია;                  

19902000წწ. თბილისის ცენტრალური სამუსიკო სასწავლებელი (ნიჭიერთა ათწლედი);               

1998 2001წწ. თბილისის ზ.ფალიაშვილის სახელობის მუსიკალური კოლეჯი;

20012005წწ.    თბილისის ი.სარაჯიშვილის სახელობის სახელმწიფო კონსერვატორია (საფორტეპიანო)

2016წ.  თბილისის ი.სარაჯიშვილის სახელობის სახელმწიფო კონსერვატორია (მუსიკათმცოდნეობა, ეთნომუსიკოლოგიის ფაკულტეტი)

2020წ. ატლანტიკური საერთაშორისო უნივერსიტეტი (მუსიკათერაპია,ფსიქოთერაპია)   

მუშაობის გამოცდილება   

2022წ. მუსიკათერაპევტი ინკლუზიური საცეკვაო სკოლა ,,ანისი“ (სინთეზური  თერაპიის პროგრამა);

2021წ.  მუსიკათერაპევტი ბავშვთა/მოზარდთა აბილიტაციის ცენტრში ,,ფაზლი“;

2021წ.  მუსიკალური მეგობარი ბაღში ,, მწვანე ალუბალი“;

2019წ.  მუსიკათერაპევტი ,,ინტეგრირებული სტუდია აზდაკის ბაღი“;

2019წ. მუსიკათერაპევტი ,,მენტალური ჯანმრთელობის ცენტრი გამმა“;

2017 – 2020წწ.    მუსიკათერაპევტი სმენადარღვეულ ბავშვთა სარეაბილიტაციო ცენტრში, ( საქველმოქმედი ფონდი ,,აი იას“ მუსიკის თერაპევტი );

2017წ.    საბავშვო სტუდია „ოსტატი თხუპნია“ სიმღერისა ვოკალის პედაგოგი;

2017წ.   კომპოზიტორი, მუს გამფორმებელი ,,ინტეგრირებული თეატრი აზდაკის ბაღი“

2016 -2017წ.  საგანმანათლებლო სტუდია „რენომე“ სიმღერისა და ვოკალის პედაგოგი;

2013 – 2016წწ.  “მეკო სტუდიო“ –ს სიმღერის მასწავლებელი და კომპოზიტორი;

2009 – 2010წწ. სტუდია “ბასტი-ბუბუს” პედაგოგი   (L,M ჯგუფი)    და საბავშო სიმღერების ავტორი;

2006 – 2008წწ. ინფორმატიკის მენეჯერი -ქართული ხალხური სიმღერებისა და საკრავების მუზეუმი;

სხვა საქმიანობა 

  1. ინკლუზიური მუსიკალური განათლების საერთაშორისო ცენტრი (დამფუძნებელი)
  2. ინკლუზიური ხელოვნების განვითარების საერთაშრისო ცენტრი  (თანადამფუძნებელი)ბავშვთა ქცევის მართვა (მაკ ჯორჯია);ენისა და მეტყველების 60საათიანი ინტენსიური კურსი (ემთა);

    How music can change your life – ( the university of Melbourne course);

    Introduction to hearing loss – ( Icahn School of medicine at mount Sinai);

    Nordoff-Robbins Music Therapy Full Training Course (2018-2020);

    The art Therapy Master class – using music to heal and thriv ( Benjamin Pages);
    PECS – სურატებით კომუნიკაციის სისტემა (თბ. აუტიზმის ცენტრი);

    Managing Emotions in Times of Uncertainty & Stress – Marc Brackett;

    Neuroscience Methodologies to Rewire your Brain – Mayes El Merhbi;

    CBT – including Mindfulness – Crystal Hutchinson Tummala, J.D.;

    ტრენერთა ტრენინგი (TOT) – Key Consulting;

    MTI თერაპიის გადასვლა ციფრულ პლატფორმაზე (Music As Therapy International;  Chiltern Music Therapy)

    პროექტები 2020-2021 წელს

    1. „მუსიკალური ლექსი-სავარჯიშები ბავშვებისთვის“
      კულტურის სამინისტროს მიერ დაფინანსებული პროექტი)

     

    1. „საქართველოს მაღალმთიან სოფლებში ინკლუზიურ ხელოვნებასა და სოციალურ სერვისებზე ხელმისაწვდომობის გაზრდა„ რომელიც გახორციელდა: აღმოსავლეთ-დასავლეთის მართვის ინსტიტუტის EWMI ACCESS-ის პროექტის მხარდაჭერით, აშშ – ის საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს USAID დაფინანსებით და არასამთავრობო ორგანიზაცია „ახალგაზრდობა სოციალური თანასწორობისთვის“ ორგანიზებით.

     

    1. “ინკლუზიური ცეკვის, მუსიკისა და დრამა თერაპიის სინთეზური მეთოდოლოგიის შემუშავება და სასწავლო ლაბორატორიული ჯგუფის შექმნა (ინკლუზიური თეატრალური სკოლა-სტუდიის „აზდაკის ბაღი“ ბაზაზე)” ფარგლებში. განმახორციელებელი – ა(ა)იპ ახალგაზრდობა სოციალური თანასწორობისთვის” პროექტის მხარდამჭერია საქართველოს კულტურის, სპორტისა და ახალგაზრდობის სამინისტროს მიერ

     

 გამოცემული აქვს წიგნები:

  1. ,,ქართული სიმღერა- თამაშები“ შშმ პირებისათვის და ტიპიური განვითარების ბავშვებისთვის (ნორდოფ-რობინსის მუსიკათერაპიის მიხედვით)
  2. თერაპიული დანიშნულების ,,მუსიკალური-ლექსი-სავარჯიშოები ბავშვებისთვის“  (მეტყველების თერაპიისა და მუსიკათერაპიის სინთეზური სავარჯიშოები)
  3. „ხელოვნება ინტეგრაციისთვის“ ინკლუზიური სწავლების მეთოდები (USAID, EWMI) (მუსიკატერაპიის, დრამისა და ინკლუზიური ცეკვის სავარჯიშოები)